Postrehy z Paríža 1964

Hľadať

Listovanie v histórii

  • Citroën vytiahol do boja proti konkurencii praktický model AMI 6 Break. V modelovom rade DS pribudol luxusný Pallas s novými kolesami a jódovými svetlometmi.
  • Panhard ponúkol Type 17 vo verzii Break a predĺžený variant Typu 24 CT – plus 250 mm bol dôvod na zmenu označenia 24 BT. Na pohon slúžil posilnený, vzduchom chladený motor 848 cm3 M 10 S s výkonom 80 k (58,8 kW), s ktorým vozidlo zvládalo rýchlosť 160 km/h.
  • Peugeot stiahol plachtu z luxusnej verzie modelu 404 a tiež zo svojho praktického variantu Break.
  • Renault na domácej pôde predstavil a zároveň pustil do predaja R8 Gordini, ktorý sa od základnej verzie líšil hlavne modrou farbou.
  • Simca prekvapila luxusnými verziami modelov 1000, 1300, 1500.
  • Facel Vega odhalil typ Facel 6 so šesťvalcom od Austin-Healey s objemom 2 860 cm3 a výkonom 150 k (110 kW).
  • Škoda ukázala neskôr slávny model 1000 MB.
  • Chevrolet uhladil a zjednotil tvary modelových radov Impala, Chevelle, Chevy II, Corvair a Corvette.
  • Morris Mini Minor dostal perovanie Hydrolastic, ktoré svoje schopnosti ukázalo už v typoch 1100 a Cooper.
  • Ferrari prekvapilo návštevníkov dvojicou celkom nových áut: 275 GTB s V12 a 275 GTS (Spider) s trojicou miest vpredu – autá karosoval Pininfarina.

Inzercia